tisdag, maj 01, 2007

Lovely London




Jag saknar London extremt mycket kande jag igar. Riktigt bra dag. Promenerade runt i Soho, tog en ol med Mhari, for att sedan ga och kolla pa Sound of Music, som infriade forvantningarna med rage. A, jag vill tillbaka till London NU! Bilderna visar en supervacker Mhari som vanligt (hon halsar till familjen, forresten!) och jag som ser helt patand ut. Ser ni att ogonen ar rodsprangda? Vet ni varfor? Jo, det ar Jennys ogonpenna som jag rakat snott med mig nan gang och aldrig kan komma ihag att jag ar allergisk mot. Kliade hela dagen.
Sista bilden visar kon utanfor Topshop for Kate-slappet igar kvall. Och nej, kon var inte alls sa farlig, men jo, hon modellade i fonstret och nej, jag gick inte in. Och visste ni det har!? - Kate Moss kollektionen ska saljas i TVA AR! Hm, har Sir Philip tagit sig vatten over huvudet dar?
Nu ar jag sa sjukt trott, for jag var tvungen att ta taget klockan atta imorse for att hinna med min djavulska larares lektion. Och hon vagrade kolla igenom mitt arbete! Bitch! Tror att jag ska gora en macka och ga och lagga mig.
English: London yesterday. I miss living there. Had such a good day catching up with Mhari and going to see Sound of Music.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att det blev lyckat med musikalen och allting-förstår att du saknar london men snart snart så kan du flytta tillbaka igen även om jag såklart vill att du flyttar hem istället!
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: Hihi, du hoppas pa det du?! Saknar dig massor!