söndag, augusti 16, 2009

Hemma hos

Min taktik for att kanna mig mindre sjalvmordbenagen over att vara tillbaka i England ar enkel: jag har boat in mig.

Igar skaffade jag bibliotekskort, res-kort (vet ni inte vad det ar? Gud vad daliga ni ar. Alla vet ju att det betyder residents-kort och att det ar typ asbra att ha om man bor i Westminster) och blockbuster-kort. Ja, for att hyra film. Har inte hyrt film i England pa fyra ar, men nu kande jag att jag borde nar det finns en stor Blockbuster sa nara mig.

Dessutom har jag stadat hela rummet. Tankte jag skulle visa lite hur vi bor:
















Det basta med rummet ar fonstret.
























Vi har forsokt hitta sa manga platser som mojligt att ha bocker pa.
























En hel del har vi varit tvungna att stapla.

















I bokhyllan star det namligen nagra dvd:er och tar upp plats.

















Nasta manad ska vi aka till IKEA och kopa en spegel med, eh, ram. Sa den kan hanga pa vaggen istallet for att sta lutad pa en hog Vogue-tidningar.
















Pratade med Sofia nyligen om hur vi ville ha en vagg med en massa bilder, konst och personligt blandat. Jag har borjat pa min har.
















Chat fick en Banksyimitation av mig i fodelsedagspresent nat ar. Nu ar den uppe.

3 kommentarer:

mamma sa...

Åh, vad fint det ser ut.Längtar att få se på riktigt.Vi har varit i Hölick i helgen,plockathallon.Tänkte på dig jättemycket!
kram

Sofia sa...

Wow, det är verkligen jättefint!

Jag tittar på Spin City. Chocolate Jesus!

Kram

alexandra sa...

fint sötis! EN DAG ska vi ses där. :)