söndag, juni 06, 2010

Hampstead Heath och Sunday Roast

Igar var det kvalmigt varmt i London. Jag gick forst pa harkonsultation. Det var lika hemskt som det later. En overtrevlig frisor som forskrackt undersokte mitt vita trassel. Ska dit pa tisdag och klippa mig, gora fargkorrigering och djupodlande behandlig eller vad det var. Lat bra i alla fall. Frisorer kan salja mig vad som helst, bara jag far ga darifran sa fort som mojligt.

Sen akte jag och Chat till Hampstead Heath. Har aldrig varit dar men alltid velat, framforallt for att kolla in de sma sjoarna/groparna de har. Man kan bada! Var jattespannande att kolla pa de som badade, men jag hoppade inte i. Nasta gang kanske, om jag ar dar med nan som ocksa vill.

Idag har vi varit pa Westfield och antligen lyckts lamna tillbaka Chats fodelsedagspresent (long story), och sen traffade vi Abs och Debbie och gick till en jattemysig pub i Shepherds Bush och at Sunday Roast.

Nu ar jag hemma och har lite angest for jobbveckan. Har sa himla mycket att gora och maste kanske aka till Cornwall och kolla pa bondgardar mitt i alltihop. Och sa ska jag till Manchester pa fredag. Vad ska ni gora i veckan?

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag ska inte göra något har jag tänkt... det är min sista vecka då jag kan göra inget. På måndag börjar jag jobba! Blä. Jag fattar inte riktigt vad du menar med de där groparna.. Jag föreställer mig gropar mitt i vägen men det är nog inte så. Kram!

sara sa...

Du vet gropen i Hokasen? En san grop.

Alex sa...

gropar låter fint. och hårmodifierin kul. i veckan ska jag: överleva kaos i lägenhet och delaktighet i flytt ggr tre, vakta hundvalp, sköta kolonilott, åka till göteborg och leka med vänner och klubba på clandestinofestivalen. sommarlov är det bästa. kramis!

Sofia sa...

Jag ska ha sommarlov. Har precis gjort omtentan (gick åt helvete men det orkar jag inte tänka på nu) och nu ska jag åka hem till Västerås och vara ledig. Längtar tills ni kommer!