lördag, december 18, 2010

Jul, jul

Jag har inte haft så här mycket julstämning på flera år. Det beror på en massa saker men framförallt att Chat och jag har vår egen lägenhet som vi kan pynta och mysa i. Det gör sån skillnad.






















Kolla vad mysigt vi har! Dessutom har jag haft svensk julmiddag för vänner (Sarah, Will, Mhairi och Debbie) i veckan. Väldigt lyckat och väldigt gott. Och jag och Chat var på Luciatåg i svenska kyrkan förra veckan! Jättefint, fast en tjej sjöng mycket högre än alla andra vilket var irriterande.

Snö har vi fått också. Jättestora flingor föll i morse och så här ser det ut utanför fönstret:















Jag är lite orolig för att inte kunna flyga på torsdag. Ryanair ställde in nästan alla flyg från Stansted idag. Men det är ju idag.

Så här vitt och fint var det när jag var ute och halkade runt i Hammersmith idag. Har köpt alla julklappar nu!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag är jätteorolig över att du inte ska komma hem... jag hoppas vädret skärper till sig!! Längtar efter dig och julen! Kram

Klara sa...

Harligt med julstammning... har inte infunnit sig hos mig an. Kommer till sverige den 11januari. Ar hemma i 2 veckor. skulle vara underbart att se dig da. KAnske lite tatt inpa jul att flyga hem igen. Men skulle verkligen vara harligt att fa se ditt vackra face :)
Vill se mer bilder pa er lagehet!
Stor kram