lördag, maj 21, 2011

Hej.

Det blir allt svårare att hitta tillbaka till bloggen. Tänker ofta på att skriva men orkar inte, orkar inte tänka på svenska, orkar inte känna att vad jag än skriver så blir det tråkigt och handlar om jobbet.

Är så himla trött på att inte ha pengar. När tänker den här månaden ta slut? Och så kan man ju inte tänka heller om ett vackert maj som blommar. Känns som att jag helst vill gå på stan och shoppa loss av alla saker i världen; herregud vad patetiskt.

Vill bo på en bondgård. I veckan var jag i Derbyshire hos en fin familj som har 180 mjölkkor och en senil hund och tre kattungar. Rocky, Jasmine och vad hette den sista nu? Filmade med BBC och det gick bra, ska bli en serie om naturens myter.

Måste köpa en baddräkt. Har blivit besatt av tanken på den perfekta baddräkten som jag måste ha i Sverige. Ja jösses alltså.

1 kommentar:

Sofia sa...

Åh, så känns det för mig också oftast. Vill skriva men det händer så lite av intresse så det känns trist liksom.

Jag funderar starkt på att BARA köpa trisslotter för pengarna jag får imorn. Fast med tanke på att jag bara kommer ha 200kr över (HJÄLP!) när allt som måste betalas är betalt så känns det lite risky....

Längtar tills ni kommer hit! Se inte The Hangover 2 innan bara, vi måste ju se den tillsammans, du, jag och Jenny. KRAM!