söndag, april 15, 2012

Ett försök till en omstart



















Ostkrokar i påsen = glad Sara

Blogg-omstart, alltså. Jag har köpt en ny kamera (tack mamma, pappa, Jenny och Sofia!) så nu kan jag blogga med bilder och så. Men vi tar det lite lugnt i början. Inga krav och så. Tror den här bloggen kommer funka bäst som en dagboksblogg - för att hålla kontakt med er (mina fem-sex läsare som jag förmodligen måste messa eller emaila för att de ska gå in och kolla på bloggen).

Idag åkte vi till Totally Swedish som ligger i Marylebone, runt hörnet från svenska puben och svenska kyrkan och svenska ambassaden. Och en restaurang som heter Garbos.

På svenska affären köpte vi ostkrokar, estrellachips, dip (dill, efter mycket velande), apelsinchoklad och det vi åkt dit för att köpa - o'boy. Detta är en viktig del av Chats och min helgrutin numera. Frukost! Juice, ägg (till mig), toast, yoghurt och o'boy. De senaste veckorna har vi inte haft nån o'boy och det har inte känts riktigt rätt.

Vad många gånger jag skrev o'boy i det här inlägget. Om jag börjar ranka på Google för o'boy så får gärna nån snäll o'boy-PR sponsra mig.

Just nu tittar jag och Chat på My best Friend eller liknande. Ryan Reynolds var fet och kär i Amy Smart; nu är han smal och försöker att inte vara en douche. Den är rolig. Har sett den förut.

2 kommentarer:

Sofia sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

el fuerte sa...

nej nej, inga krav eller så. men JAAAA!! tack för mailet. puss!