fredag, november 16, 2007

Move that bus

"Stockholmsgruppens Caroline Winberg gjorde igår Victorias Secret-visningen för tredje året i rad! Satan i gatan! När kommer showen visas på tv i Sverige? Vilken kanal?! Vill veta nu! Om det är något som ger mig gåshud är det denna visningen och så klippet “move that bus” i Extreme Home makeover då såklart." (Elin Klings blogg, se inlagg har)

Saklart? Hm. Ar det bara jag som inte hort talas om "move that bus"-klippet som tydligen slar till och med en modevisning i rysningfaktor? Plotsligt onskar jag desperat att jag visste mer om varlden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Extreme home makeover ju :)

Sofia & Malva sa...

Kära syster. Extreme Home Makeover, har du aldrig sett det? De bygger i alla fall om hus till fattiga och typ handikappade människor, och i slutet sa står en buss framför huset, så familjen inte kan se det, och sen när de ska få se det skriker byggmänniskorna: "Move that bus!". Detta är alltså inte bara ETT klipp utan händer i varje avsnitt. Jag har gråtit varje gång jag har sett det. Så, nu vet du lite mer om världen!