söndag, februari 24, 2008

Hey Oscar

Jag och Chat ska stanna uppe och kolla på Oscarsgalan ikväll. Det ska bli sjukt kul. Ett litet problem är att jag har jobbat från åtta till sex och är ganska så jättetrött. Jag vet inte hur jag ska klara av att inte somna.

Men. Här är vad jag tror på:

Bästa kvinnliga: Julie Christie för Away from her

Bästa manliga: Daniel Day Lewis för There will be Blood

Bästa kvinnliga biroll: Cate Blanchett för I'm not there.

Bästa manliga biroll: Philip Seymour Hoffman för Charlie Wilson's War. Nej. Nu ändrade jag mig. Säger Javier Bardem för No Country for old Men. Men jag hejar på Philip, for the record.

Bästa regissör: Bröderna Cohen för No Country...

Bästa film: There will be blood

Och en bonus. Snyggaste klänning: Chloe Sevigny

Okej. Nu ska jag dricka en kanna kaffe.



Inga kommentarer: