måndag, februari 25, 2008

Lealösa jag.

Idag har jag verkligen varit en zombie. Suttit i pyjamas framför datorn och redigerat och skrivit, med en kaffe och en hög med snus. Dessutom tror jag att jag luktar.

Men nu stänger lealösa fabriken för idag - imorgon ska jag upp med tuppen och har lektioner ända fram till lunch (!!) - dessutom mer redigering med våra lärare. Suzanne kallar oss elitgruppen. Vi är fem personer.

Resten av kursen går det inte så bra för. Usch, stackars Poppy fick en rejäl utskällning och läraren säger att hon är på väg att få en 3rd - motsvarar ungefär G. Bara för att hon inte gått på de enskilda samtal som vi trodde var icke-obligatoriska.

Den här veckan ser ut som följer:
Tisdag: Skola 10-16, sedan plugg och tv. Det är Masterchef finalvecka!
Onsdag: Skola 9-11, Bibblan med Isabell från elva. Och lunch därimellan.
Torsdag: PAYDAY. Jag är så fattig så det finns inte. Sen jobb. Seans födelsedag.
Fredag: Skola på dagen - jag och Emily ska snickra hemsida, och sedan ska jag intervjua en tjej från Tjeckien klockan 6.30. En drink med henne, kanske en till med Chat? Eller middag?
Lördag: Ledig. Betyder plugg.
Söndag: Jobb.

Å, jag måste berätta om London med Ami och trevliga Eilen och Laura! Får bli en annan dag.

Inga kommentarer: