måndag, mars 10, 2008

Storm

Det var en storm i Southampton i natt! Jag vaknade tidigt idag (elva) för att ta bussen till mitt amerikanska postkontor (jag kallar det så för att det är byggt för bilar, inte människor) - där väntade nämligen tre klänningar som ska användas till mitt stylingprojekt. I alla fall så var det väldigt stormigt, fortfarande, för blåsigt för att använda paraply. Som för att understryka precis hur oglamoröst det verkligen är att leka stylist, var postkontoret typ 5 meter från att ligga under vatten när jag äntligen kom fram.

Mina klänningar var fina - en vintage Laura Ashley som såg ut att ha skapats till ett Askungen-soundtrack (och vi syr och sätter i den, och en kjol av siden (???)) var kanske lite mycket, men det ska nog ordna sig.

Nu ska jag ta och sätta fart. Ska till London!

Inga kommentarer: