söndag, januari 23, 2011

27

Min helg har varit rätt händelselös. Fest med Sarah och company i fredags. Igår låg jag i soffan och gjorde ingenting på hela dagen, och idag träffade vi Mhairi på en pub i Chelsea. Gud vad jag längtar till sommaren. Januari 2011 är det längsta januarit någonsin.

Fick en släng av ålderspanik idag. 27 år i april, alltså det kan ju inte vara sant. Just nu kan jag inte komma på något positivt med det. Eller jo. Kanske att nu när jag är så nära ålderdomen så kan jag försöka ta vara på dagarna lite bättre. Eller nåt.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

ett minne ploppade just upp från vår ungdoms (hoho) dagar: du sa att du såg fram emot att åldras. det lät så klokt, tyckte jag då.

håll ut vännen, januari är skit men vi ses i alla fall i februari! kram

Pappa sa...

Det betyder att vi (mamma och jag)är dubbelt så gamla som du i år, men att vi sedan blir mindre än dubbelt så gamla, vilket gör oss relativt sett yngre och du äldre.