lördag, januari 15, 2011

Jobbhelg

Kort helg - ska jobba imorgon. Klockan tio ska jag vara på Pineapple Dance Studios i Covent Garden för att närvara vid tre dansklasser med en före detta jurymedlem från Strictly Come Dancing. Ibland gör jag underliga saker för jobbet alltså.

Chat och jag har inte gått utanför dörren idag. Skönt med en sån lördag. Jag har organiserat min garderob och sett åtta avsnitt av Grey's Anatomy och jobbat lite. Nu ska jag snart sova.

Hade ni en mer spännande lördag än jag?

2 kommentarer:

Sofia sa...

Nej, inte direkt. Vaknade vid ett hos Christian, åkte hem, åt lunch, chillade, åt middag, tittade på Lewis med mamma och pappa, tittade på Snabba Cash med Peter, och sen gick jag och la mig. Inte så väldigt spännande.

Längtar till London! Har bestämt att jag vill se Les Miserables, så du kan ju boka snart? LÄNGST UT!

Kram

sara sa...

JAAAAAAAA! Du är ju bäst. Men gör det inte bara för att vara snäll mot mig! Jag ringer och bokar snarast! Kram