måndag, maj 21, 2012

The throne

Chat och jag begav oss till O2 igår för att kolla på Jay-Z och Kanye West. Jag gick in med noll förväntningar och kom ut helt lyrisk. Lätt det bästa jag sett i konsertväg (okej, jag har inte sett så många). Efter att ha gjort Niggas in Paris sex gånger (nej inte jag heller innan gårdagen, men nu är jag fast) gick de av scenen med ett: "If this is your first concert, it's all downhill from here'. Och precis så känns det.

Glad Sara utanför O2
Vi hade sjukt bra platser.

Showen började med Jay-Z och Kanye högt upp på en varsin plattform.
Det såg väldigt svettigt ut i läder

Poser
Kanye sjöng några sånger om kärlek
Sen kom Rihanna ut. Alla skrek och Chat och jag typ rykte på axlarna för vi ser ju henne hela tiden på konserter.
Okej, skämt. Vi skrek också.

     Boom









Inga kommentarer: