torsdag, november 06, 2008

Idag var en bra dag









8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har läst din blogg i evigheter, är dock usel på att kommentera. Men nu måste jag bara säga ett stort grattis! :)

Anonym sa...

Kära vän!!! Grattis grattis grattis! Jag är så avundsjuk på att du är klar så du anar inte... När kommer du hem? Jag längtar efter dig!!!

Kram Lisa

Anonym sa...

wow! sara, du är så cool. grattis älskade vän!!

Anonym sa...

Wow, du är till och med snygg i den där konstiga klädseln! Grattis syster.

kram!

Anonym sa...

Congrats!

Anonym sa...

Grattis kära vän! du är grym! Ses snart! Kram

Anonym sa...

Grattis älskade syster!! Jag är så stolt över dig så du anar inte! Mamma har berättat allt om din graduation och jag önskar att ja kunde ha varit där. Pussokram Jenny

SARA, sa...

Sanna: Hej, å vad kul! Jätteroligt att du läser trots att jag varit världens sämsta bloggare på sista tiden. Tack för grattiset.
Lisa: Å, vännen! Saknar dig en massa. Vem som är mest avudsjuk på vem vet jag fasen inte... Studentliv är grymt. Fast ditt är ju lite extremt busy. Iaf, tacK! Vi ses på juldagen, vi. Då blir det party av.
Alex: Ditt fina mejl gjorde min dag. Stor kram, och tack!
Sofia: Jag VET! Hehe. Puss
Lola: I'm so impressed, Lola! You are officially great at checking blogs. I mean, Swedish and everything! Thanks hun.
Jenny: Det var en grym dag, du skulle varit där. Saknar dig en massa. Kramar