måndag, november 10, 2008

I'm back, baby!




Hej internet.

Jag har saknat dig.

Och jag har saknat er. Bloggen har blivit en god vän genom åren, och utan den har jag känt mig lite... utanför. Som en som står och knackar på dörren med en massa packning utan att bli insläppt.

Så mycket jag har att berätta om. Mitt jobb, mitt rum (okej, håla), hur jag grät när Obama vann, hur jag klarat mig utan snus i en månad, examenscermonin, filmer jag sett, böcker jag läst, kläder jag köpt, fester jag gått på, promenader jag tagit. Och mitt nya jobb! Jag har ett nytt deltidsjobb. Min jobbtitel är Editor. Det låter sjukt mycket bättre än vad det är.

Men.

På grund av det jobbet, och omöjligheten i att få något gjort där jag sitter framför March of the Penguins och lyssnar på R och C... hm, vi kan kalla dem klaga och viktig- Klagas och Viktigs röster i soffan cirka två meter från mig, så får jag berätta om allt det där nån annan gång.

Men hej. Nu är jag tillbaka.

3 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Yay! x

Anonym sa...

Yay nr 2!

Anonym sa...

Åh, vad roligt.Varje dag kollar jag om du skrivit något...du känns lite närmare på något sätt.
Tack för härliga dagar i Southampton, längtar redan tills du kommer hem i jul.Förresten fick vi evakuera flygplanet med brandbilar utanför och så...men det kan jag berätta om när vi ringer istället.Kan vi Skypa igen?
kram