söndag, maj 24, 2009

Update

Oj vad jag ar dalig pa det har med att blogga pa sistone.

Well, har mycket att sta i pa jobbet. Eggs Factor borjar snart! Ser fram emot det.

Just nu ar jag i Southampton och slappar. Nastan mer an vanligt. Var och sag Angels and Demons igar men anars har vi knappt lamnat rummet och Grey's Anatomy. Behover sana har helger, men det ar lite jobbigt att det ar sa fint vader idag. Solen kan vara valdigt skuldkansloframkallande.

Hur har ni det? Nat spannande som hant hemma i Sverige?

5 kommentarer:

Sofia sa...

Hur långt har du kommit i Grey's anatomy?

Det händer inte mycket här. Jag borde plugga hela tiden men gör det inte, så jag har mest ångest. Mamma och Pappa har varit i Hölick sen i onsdags men kommer hem idag. Vi har också fint väder idag, och det suger ju lite när man inte orkar ta sig ut.

Nej, nu ska jag ta itu med la nominalización. Det låter ju superspännande. Kram!

SARA, sa...

Vi ar pa mitten av sasong 3. Ja, det ar jobbigt det har med fint vader och sant. Sarskilt om man maste plugga. Na, nu ska vi faktiskt ut. Kram

alexandra sa...

ja, du är sämre på att blogga nu - men desto gladare blir vi när du gört!

10-timmars heldag i skogen idag för min del. minifestival med tidningsrelease och fågeltema. samt vår första spelning!! det gick bra, jag spelade nästan inte fel alls, fåglarna kvittrade. alla var glada.
natur+musik=the shit! kramkram och glad äggfest!

Sofia sa...

Okej. Jag längtar tills du har sett hela fjärde och femte säsongen. Säsongsavslutningen på femte säsongen var kanske det bästa och jobbigaste jag någonsin sett på tv.

Anonym sa...

Jag är på sista veckan i skolan innan sommarlovet börjar (...jobbet). Inget nytt under solen:)
Kram Lisa