fredag, juli 10, 2009

Sista flytten

Chat har akt ner till Southampton for att frakta resterna av vart studentliv till London. Imorgon eftermiddag ar flyttandet antligen over. For mig har det varit relativt smartfritt (om man inte raknar fem resor pa tunnelbanan med grejer fran rummet i Chelsea) - det ar Chat som har burit och packat och organiserat. Och jag slipper morgondagens kankade ocksa.

Det betyder dock inte att det varit stressfritt. Det har varit jobbigt att forsoka gora sig hemmastadda nar Chat soker jobb for fullt och vi inte har nagra pengar.

Men jag alskar vart nya rum. Det kommer att bli sa fint nar vi far iordning allt. Och Chat har fatt jobb idag (har jag bestamt efter en lovande intevrju). It's looking up!

Nu ska jag kolla pa lite trash-TV (Big Brother) och sen sova. Harligt.

1 kommentar:

Klara sa...

Härligt! Håller tummarna för Chat. Vill se bilder på eran nya lya!
Fest den 8aug i Lisas pappas hus på Värmdö :)
Rings snart igen.
Kramar