söndag, november 08, 2009

Peter och Oscar were here


















Peter och Oscars visit, da.

Jag tog en bild pa hela veckan (se ovan). En! Men det ar vad som hander nar man inte har en kamera*.

Men trots att jag inte har bildbevis sa kan jag bedyra: vi hade jatteroligt. Forutom nar Chat blev misshandlad och vi nastan blev ranade. Lite traumatiskt.

Jag jobbade ju hela veckan sa de fick ta hand om sig sjalva och det gjorde de verkligen over forvantan. Och pa kvallarna hann vi med flera restaurangbesok, late night shopping pa Westfield, bio (forklarar de coola glasogonen ovan) och stand up.

*Jag HAR en kamera. Den gick sonder. Jag hade tappat bort mitt kvitto, men gick anda tillbaka med den. Det visar sig att om man inte har nat kvitto sa maste man betala for att reparera den. Skickade ivag den for reparation. Fick ett brev med forslag pa kostnad och ett nummer att ringa for att betala. Hade inga pengar. Vantade tills jag fick lon. Ringde. 'Oj, vilken otur. Vi har skickat tillbaka din kamera till dig idag.' F*CK F*CK F*CK. Sa nu sitter den pa nat postontor i Paddington som jag inte har tid att aka till.

Inga kommentarer: