lördag, november 14, 2009

Q&A

Den har listan har jag sett lite varstans. Rolig tyckte jag.

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?










Holick

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?













J K Rowling

vilken egenskap önskar du att du besatt?

Fotografiskt minne

i vilken färg är ditt drömhus målat i?









Brunt stenhus

vilket namn är det vackraste du vet?

Ella

vilket är det bästa ordet som finns?









Himmel

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

Dela med mig

vilken saga är din favorit?










Broderna Lejonhjarta

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
















Rakor


om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?






























Bla


om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?



















Moulin Rouge

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

En laptop

vilket språk är det vackraste du vet?

Franska

vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?













Dance with me

vilken årstid tycker du allra bäst om?










Varen

5 kommentarer:

Sofia sa...

Åh. Har bara sett den hos Forni. Jag ska också göra den, sen.

alexandra sa...

tro´t eller ej, men jag drömde om dig och hölick inatt! du hade bosatt dig och levde där helt ensam, mot alla odds - varför nu det skulle vara "mot alla odds", men känslan var så - och promenerade varje dag jättelångt för att komma till en annan liten stuga där du satt och skrev. konstigt men fint!

alexandra igen sa...

förresten: du saknas mig!

SARA, sa...

Alex: a vad trevligt. Jag tanker inte helt sallan pa hur trevligt det skulle vara att bo i Holick och typ pulsa i snon till mjolkbilen (hm..) och skriva romaner vid koksbordet med en fladdrande laga som sallskap. Saknar dig med, min van. Ska bli sa roligt att ses i jul och uppdatera varann om allt.

Karin sa...

vilken fin uppgift, fina bilder och intressanta svar.
skulle också vilja vara JK, eller i alla fall få uppleva känslan av att ha haft en helt otrolig ide!