lördag, september 05, 2009

Bloggning och badminton

Jag har ingen lust att blogga langre. Alltsa, ingen skrivlust. Jag gar inte runt och funderar pa saker att aterberatta i bloggen. Jag har ingen kamera sa jag maste lana Chats om jag ska ta nagra kort. Jag har ingen laptop med a och a och o och med normala PC-funktioner och stor skarm.

Jag har ocksa ont om tid - det ar mycket att gora pa jobbet igen och nar Chat slutar tidigt (tva ganger i veckan) forsoker vi umgas sa mycket vi kan.

Allt kanns lite sadar halvdant just nu. Skulle garna utveckla men kanner inte att jag kan ifall det nar vissa nyfikna oron i min narhet. OBS - pratar inte om Chat!

En rolig grej har hant. Jag ska borja spela Badminton! Haha! Jag och mina kara syskon blev ju narapa proffs i Holick i somras. Sa nu har jag varvat en mot/medspelare i Ashley, och hittat en fin sporthall i Marylebone, en kort bussresa harifran. Som boende i Westminster kostar det dessutom bara 40 kronor per person for en timma.

Det finns saklart ett problem - efterfragan. Man far boka sex dagar i forvag, och telefonlinjen oppnar halv atta pa morgonen. Eftersom jag kande pa mig att det skulle vara svart att komma fram borjade jag ringa da. Tio minuter senare har alla tider utom 9-10 forsvunnit. Sa vi ska spela natt-badminton, typ.

Imorgon ska jag till Stratford for att kopa racket. Det finns visst nan bra och billig sportaffar dar, och jag skulle anda dit for att traffa Shayne.

Pa onsdag ska vi spela forsta gangen. Spannande!

1 kommentar:

Sofia sa...

1. Vad tråkigt allt lät. Vi får prata om det där som du inte vågar prata om när du kommer hem (snart!).

2. Åh vad kul med badminton! Vill också börja spela. Ska ragga upp nån partner här i Uppsala.

Kram