söndag, september 20, 2009

Oxford Street

















Helt knappt att det har var jag for mindre an tva manader sen; sommaren kanns jattejatteavlagsen.

Fast idag var det riktigt varmt - jag akte hade flipflops och t-shirt pa mig nar jag akte in till Oxford Circus. Tog mig antligen i kragen och lamnade in kameran som ar trasig. Och sa kopte jag en ny planbok.

Oxford Street myllrade av manniskor som vanligt. Njot lite av att sitta pa andra vaningen pa bussen och kolla pa folk som ar alldelese for upptagna med att trangas for att lagga marke till mitt voyeristiska sondagsnoje.

For ovrigt kanner jag mig over min for-hostdepression. Livet kanns helt okej just nu. Har en massa saker att se fram emot.

Just nu ser jag fram emot min lasagne som puttrar i ugnen.

3 kommentarer:

mamma sa...

Och jag ser fram emot att du/ni kommer hem på fredag!!(och inte bara för kattens böldrengöring)
Jag ÄLSKAR att stå där på flygplatsen och se dig komma ut genom dörren!!
kram

Jenny sa...

Vad trevligt det ser ut där på stranden! Jag vill tillbaka. Fast jag tycker om hösten också. Ses snart, kraaam

Jenny sa...

Du är så dålig på att uppdatera din blogg... blää! Men om några timmar ses vi! KRAM