måndag, januari 15, 2007

Det mystiska laptopbordet

Tillbaka i Southampton, tillbaka på biblioteket. Mycket att göra nu. Ett massivt projekt ska vara inlämnat på onsdag, och så ligger vi efter med hyran och räkningar och en massa grejer på grund av den här passgrejen. Ingen mat har vi hemma heller.

Köpte ett laptopbord på IKEA hemma i Sverige och lyckades släpa med det hela vägen hem. Det är ett väldigt lustigt bord. Passar egentligen inte in hos oss. Men det roliga är att utan laptop på ser det rentav fult ut. Med laptop ser det ascoolt ut, lite New York-loft apartment-känsla ungefär, vilket är rätt svårt att uppnå i ett vardagrum på typ 10 kvadrat. Jag måste nästan ta kort med och utan laptop så ni får se vad jag menar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

back on track! idag fick jag en vision om att jag ska börja blogga. jag vet inte. blir det så blir det när mitt nya liv börjar - som alex the mail woman! det kan bli rätt spännande va? KRAM

SARA, sa...

Alex: Ja, det tycker jag! Fan vad kul. Gör, gör!

Anonym sa...

Hej vännen! Hur har de gått me prjektet?? Hoppas allt e bra och inte för stressigt. Tillbaka i vås efter min sthlms vistelse. Tomt här, inga att direkt hänga me.... segt. Saknar dig. Kram

Alexandra sa...

Hej du! Lever du, eller har stormen tagit southampton? För övrigt: www.frokengul.blogspot.com