tisdag, januari 23, 2007

Tvatusen ord

Hade precis min forsta Magazines & Markets med en ny larare. Kom in, satte oss ner och blev tillsagda att researcha och skriva en artikel om skonhetstips for vintern pa 2000 ord. Det ar ungefar 10 sidor. Pa tva timmar. Och jag HATAR Beauty. men det gick pa nagot satt. Nja, hann bara med en tusen ord, men anda.

Har fatt en ny tanke dock. Kanske ska borja lagga upp lite av mitt kursarbete har pa bloggen. Kunde vara kul. Tyvarr har laptophelvetet gatt sonder sa jag har inte sa mycket kursarbete att skryta om just nu, men om ett tag sa... Vad tror ni?

Det ar kallt, forresten. 2 grader eller sa, tror jag. Jag har blivit forkyld.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mycket bra idè. Vill läsa de du skriver. Här e de bara fint, väldigt kallt typ -8. De enda jag gör nu är att sy, skoj skoj. Hörs vännen. Kram

Anonym sa...

Hej syster. Tycker det låter jättebra. Här i Sverige är det sjukt kallt, var glada att ni slapp undan säger jag. Nej, åter till Ugly Betty (och by the way: min tandställning ska av om en månad förresten, jippie). Puss&kram

SARA, sa...

Klara: Later kyligt. Jag fryser har med, men det ar nog mest for att jag inte har nagon varm jacka. Shoppade igar, men bara varklader! Nar ska du sy nagot till mig? kramis

SARA, sa...

Sofia: ugly betty avsnitten har har bara borjat, forra gangen var nar Betty raggade upp den dar svara fotografen som bott i Queens. BTW, Bettys pappa ar ju med i Seinfeld! Grattis till snart ingen mer tandstallning.