tisdag, januari 30, 2007

Fran den samsta skribenten just nu

Berattade om min Beauty-artikel i forra veckan. Jag kan inte fatta att jag skrivit detta. Ett utdrag:

"The tanned, fresh-looking face smiling back to you in August is long gone. All you see now is skin to match the grey sky outside your window, unmanageable hair and lips in need of some serious TLC."

Det fortsatter i samma anda:

"It’s simple, really – your skin is depressed in winter, missing out on the benefits of natural sunshine, healthy habits and natural hydration. Use common sense with your beauty regime. Take care of yourself by eating healthily, getting enough sleep and exercise."

Slutklammen ar bast:

"Most importantly: have faith. It may not feel like it, but the sun will shine again."

Hahaha.

6 kommentarer:

Alexandra sa...

du är bäst!!

Anonym sa...

Sluta snacka skit om dig själv... Allt stämmer verkligen, har aldrig känt mig glåmigare, men som sagt så väntar ju ljusare tider (redan på lördag hoppas jag)Tycker de lät jättebra, inte lätt att skriva om skönhet... men du klara de galant. gillar jackan från bilden :) Ringer i veckan. Nån dag som passar bra?? Kram

Anonym sa...

Gumman, var inte så hård mot dig själv, VEM fan kan skriva om beauty? Jag bläddrar alltid förbi dom sidorna i tidningaar-totalt ointressant! Jag tycker du gjorde det bästa av situationen.
Älskar dig
Kram Lisa

SARA, sa...

Hej kara vanner: Tack for alla uppmuntrande ord! En beutyskribent blir jag nog aldrig, men vackra vanner har jag! (Ser ni, jag har blivit en vandrande klyscha!) kram pa er! Klara: Ring garna ikvall eller torsdag kvall, efter 7 nangang (8 hos er)... har lektioner pa eftermiddagarna och i helgen ar jag i london!

Anonym sa...

tjoo syrran. Ja tycker oxå det lät jätte bra! Så nu är ja och benet hemma i västerås igen, så deprimerande! Imorgon ska ja ut på krogen, får se hur det går är lite nervös for att jag ska ramla o bryta det igen eller nåt! :) närå forhoppningsvis gåre bra. Tänkte ringa dig idag, får se om ja hittar numret nånstans. Pusss

SARA, sa...

Hej syster: Kul att prata med dig idag, hoppas det blir kul att sitta pa en stol pa krogen imorrn. kram