måndag, januari 22, 2007

Handelserik vecka

Forra veckan var handelserik. Maste nastan gora en lista.

1. Jenny brot benet (pa ganska manga stallen). Dramatisk helikopterfard och operation foljde. Lilla syster.
2. Big-Brother uppror i England! pa allas lappar.
3. Stor inlamning i onsdags. Mitt fotoprojekt antligen klart!
4. Slagsmal pa krogen. Jag slogs inte direkt, men alla andra gjorde det, kandes det som. Laskigt.
5. Chat har tatuerat sig. Hm.
6. Han har ocksa gatt och kopt en 28-tums TV. WHY? Tar upp halva vardagrummet.
7. Min laptop har dott. Igen. Sorg.
8. Jag hatar alla mina klader i min garderob. Innerligt. Modepanik.

Det var nog allt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen, trodde du hade dött. Kul at jag och Per kan roa dig så mkt :) Hur e de med deig? haft fullt upp verkar de som. Stackars jenny, hur e de med henne? Hör av mig via telefon innan jag åker tillbaka. Kramar

Anonym sa...

Hej!
Det här kanske verkar lite skumt. men jag hittade din sida när jag sökte på modejournalistik, vilket är ngt jag gärna skulle vilja studera. Jag undrar lite om den linjen, hur funkar det?hur blir man antagen osv osv

tack på förhand

Anonym sa...

Hej vännen!
Va skönt att höra att du lever:) Herregud vilken vecka det verkar som att du haft. Hoppas verkligen att Jenny är ok!! Här hemma är allt som vanligt. Saknar dig massor, skriv snart och berätta hur du mår. Kram Lisa

SARA, sa...

KLARA och LISA: hej, jag ar levande! Lite iaf. Trott, och uttrakad. Lilla Jenny, hon mar okej tror jag. Daligt blodvarde och sadar... Tror att hon ska hem och vila upp sig i nagra veckor. Kram mina alsklingar!

SARA, sa...

Caroline: hej, vad kul! Det finns en massa att beratta, kanske ar lattare om du mejlar mig? sara_emanuelson@yahoo.se. Ska forsoka svara sa gott jag kan. Mvh