måndag, februari 19, 2007

Bast fore

Det ar ingen hemlighet att jag inte riktigt ar pa samma vaglangd som de flesta manniskor har. Camilla, en kompis, ar en jattegullig tjej, men vi ar ratt sa extremt olika.

Igar satt jag - jag lovar och svar - och formulerade en kronika i huvudet om folk som ar krasna med mat och hygien. Det finnns inget mer irriterande an manniskor som litar mer pa en tryckt bast-fore text an sitt egna sunda fornuft. Lite mogel har aldrig dodat nagon. Herregud.

Sa ni kan forestalla er mitt hanflin nar jag idag laste denna text, forfattad av Camilla. Helt unbelievable.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du skojar, fy fan va pinsamt! Det där var det värsta jag läst någon gång!!! Kan du döda åt mig?? Stackare stackare, när ska du flytta hem till sverige?
Kram Lisa

Anonym sa...

Och jag håller med, mjölken kan faktiskt inte läsa!

Anonym sa...

Haha men hjälp. Sånt är verkligen sjukt irriterande.

SARA, sa...

Lisa: A vad kul att du fattar vad jag menar - jag var lite radd att jag var den enda icke-hypokondrikern och normala manniskan har. Kan inte beskriva hur glad ditt mejl gjorde mig. Skriver tillbaka snart. pussar och kramar.

SARA, sa...

Sofia: Japp, och det ar bara borjan...

Anonym sa...

hehehe.ja man kan ju vara extrem men snella :) hur mås det? Du ja sitter och funderar på vad man skall skaffa för vår jacka, har du något bra förslag på snygg till old fogey? du som vet vad som kommer i vår? måste ha lite variation från min Trenchcoat!

SARA, sa...

Kalle: Hej, kul att hora fran dig! Vilken rolig fraga. Jag ALSKAR det "stela", volym, crazy-modet som kommer, men jag vette sjutton hur snygg en cucoon-formad kappa skulle se ut pa en kille... Om du hade en mer "sportig" stil skulle jag nog kora pa nagot coolt glansigt, men du har en mycket mer klassisk stil. Sa jag tycker att du ska kora pa nagot mellanting, alltsa en ganska strikt jacka med lite langd och mycket volym. Och stora knappar. J. Lindeberg tror jag har en massa snyggt. I gratt. Kram!

Anonym sa...

tackar det skall ja kika upp. så himla svårt att hitta något som man " den där vill ja ha" finns en mycket snygga saker men en det verkar som Trenchcoat kommer hålla i år med. Men måste ju ha något nytt :) var en hel del sådana på sidan. har du några med fina stalltips? :)