tisdag, februari 13, 2007

Idag



Idag har jag pa mig en bla kofta fran Topshop (Lisa har en likadan, och varning till dig! Sluta lasa har - jag hittade min nastan gratis pa rean). Och min trotjanare fran Primark pa huvudet. Bad hairday.

Idag var forresten en ratt bad day overhuvudtaget. Var sen imorse till min lektion och senare skulle jag bli - nar jag forsokte stanga ytterdorren gick det inte!

Jag vackte Chat och trots mycket slit kunde vi inte stanga dorren. Det var inget fel med laset, bara dorren. Den hade svallt eller nagot.

Sa vi fick vanta pa dorr-fixare i cirka en timma. Med ytterdorren oppen. Lite smakallt.

Nar den var fixad (dorr-fixaren var tvungen att ta av hela dorren och skruva pa den igen, valdigt imponerande) hade jag missat min lektion och darmed chansen att skriva en artikel forr herrmagasiet Nuts.

Allt ordnade sig till slut, med andra ord.

7 kommentarer:

Anonym sa...

JAG HATAR DIG! Men jag älskar min kofta!

SARA, sa...

Du hade den ju i alla fall forst!

Anonym sa...

Jättesöt kofta å basker :) Jobbigt med dörren.... Har pecis haft knitwear design. rigtigt skoj :) Hoppas du får en trevlig alla hjärtans dag. har ni planerat något?? Älskar dig, kram

SARA, sa...

Klara: Jattetrevlig alla hjartans dag, vi gick pa dejt till Prezzo, italiensk restaurang. Mysigt. Und du? Tankte pa dig en massa igar, saknar dig. kramar

Anonym sa...

jo jag va på romantisk middag med a, han tog mig till en restaurang i en liten y uppe i ergen :) väldigt vackert, fick ett svart fint halsand. Så långt va allt bra, men sen örjavi diskutera joiga saker, om hur vi skulle ha de, är vi ett par? mm, du vet ju hur jag tycker sånt e joigt så jag sa att jag inte visste å då tog han de som om jag nte tycker om honom.... så lev lite konstigt slut, men de löser sig nog :)Lisa har oka biljett :) Längtar

Anonym sa...

Va roligt att du inte har några ben klara, och det blev ännu roligare när jag skrev det så där:) Hm, stökigt med a men jag tror att det löser sig, var inte rädd för att släppa taget och bara följa med ett tag.
Kram lisa

Anonym sa...

Hahahha, såg de nu... undrar varför benen försvann??? hm, jo jag ska försöka våga släppa lite på min enorma spärr, men de e svårt.
Är så glad över att ni kommer hit :) Nu ska jag göra mönster till mammas byxor, sen ska jag ut i solen (15grader å blå himmel...) Kram till er båda