måndag, februari 12, 2007

Lite mode


Jag har inte skrivit om mode pa valdigt lange. Det beror pa att jag inte har internet hemma, sa jag kan inte lagga upp nagra outfits eller gora nagra kollage. Dessutom har jag inte tid att planera inlagg. Det blir som det blir, och da blir det oftast korta snuttar om vad som hander i mitt liv.
Det far vara sa ett tag. Tills jag fatt internet. Men nagra modeinlagg kanske slinker med.
Ovan ser ni min favorit fran Ralph Laurens visning i New York igar. Jag tanker lita pa att H&M kor en kopia i host.
Bild Style.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Guld gillar vi :)

Anonym sa...

hello darling!
Tänkte bara säga hej. Det var så länge sedan. Hoppas allt är bra!
Puss

SARA, sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SARA, sa...

Hej Ami! Hoppas allt ar bra! Klara, den jackan var det sista jag trodde du skulle gilla! Artighet eller stilbyte, hmmm... :) KRAM pa er bada!

Anonym sa...

sa inte att jag gilla jackan, men guld gillar jag :)skulle själv aldrig sätta på mig den jackan, men jag gillar guld som glimmar i rätt outfit....

SARA, sa...

Sara: Det later som klara!