tisdag, april 18, 2006

Bäst med Sverige

Jaha, så åker jag hem ikväll då. Att det alltid går så fort när jag är i Sverige och hälsar på. Vad har jag egentligen gjort? Det här kräver en lista (jag älskar listor!).

Bäst med Sverigebesöket ( slumpmässigt urval) :

  • Maten (mammas påskbuffé, mosters lamm med ris igår, fri tillgång till mjölk och ost. Ahhh).
  • Beskära äppeltrådet. Det här låter konstigt, men oj vad roligt det var! jag och Chat klättrade, slet och sågade i säkert en timma. Solen sken och helt livsfarligt var det. Jag kände mig som en äventyrare. Men vilken tillfredställelse att se resultatet! Jag är också väldigt stolt över mina rivsår.
  • Att äntligen, äntligen, träffa Alex igen och bara prata.
  • Påskfest hos Klara. Så trevligt! Så gott!
  • Vädret! (Så mycket bättre än väntat.)
  • Modevisning på Pluto. Ami ägde.
  • Springa på Petra och lilla Karl-Alfred på Maxi.
  • Att träffa vännerna och familjen. Såklart.

Nu måste jag packa och göra hundra andra saker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks.. this blogg is very helpful.. i love it. x