måndag, april 24, 2006

Jag ar tillsammans med en indie(r)


Chat fick studielanet idag och har varit och shoppat. Han fick en ide ungefar for en vecka sen att han skulle byta stil. Sa idag har han shoppat loss pa tva cardigans (en gra och en i navy), tva par jeans (bada slim fit) och tva par skor fran Swear (de svarta pa hemsidans forstasida, faktiskt) och ask the missus. Eftersom han jobbar pa Office sa fick han ett av paren gratis. Inte daligt.

Vad jag vill komma till ar att Chat har blivit indie, helt plotsligt. Bort med hanget pa jeansen, Nikesneakerserna och Tupac och in med tajta jeans, Converse och vem som helst i the Strokes (bilden). Mitt modejag sager jippie. Men jag kan inte riktigt slappa hur o-Chat-ig han ser ut i kladerna. Men an har han inte visat sig offentligt i sitt nya jag. To be continued...

Bild popmatters.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, han kommer att tycka om cardigans som bara den, blivit mitt favvo plagg, skit skönt plagg! går att ha till en tiche, och om det är lite mer formellt kan man bara stoppa in en liten vit skjorta :)

SARA, sa...

Tack for uppmuntran! Jo, make-overn haller i sig... Nu ska vi precis farga haret. Och det ar inte mitt... Kram!