torsdag, april 20, 2006

Promenadfynd

En lang, harlig promenad blev det till slut, men till Angel kom vi aldrig. Jag tror att vi tog lite fel vag. Plus att vi rakade springa pa en schysst second handbutik som hade ett enormt utbud av klanningar. Jag hittade en svart cocktailklanning som latt kan klas ner med jeans. Hur snygg som helst, och Chat kopte den till mig.

Forutom lyckoruset over klanningen kanner jag mig ganska stressad. Jag har verkligen jattemycket plugg att ta tag i, men det gar bara inte. Tro mig, jag ar inte den som skjuter upp saker. Tvartom brukar jag folja ett exakt studieschema till punkt och pricka. Men allt det har resandet och latandet har gjort mig till en oinspirerad soffpotatis. Jag tror att nar jag kommer hem till Southampton igen sa kommer det kannas mer "ratt" att ta tag i uppsatsen. Det hoppas jag, i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet vad du menar, jag har (om möjligt) blivit ännu sämre på att plugga efter det sköna påsklovet.. har svenskaprov imorrn och har verkligen inte läst på.. usch.. sätt in en bild på klänningen!

SARA, sa...

Du far se den nar jag har pa mig den! Det kommer inte till sin ratt pa en galje. Kanske imorgon...

Anonym sa...

Hola guappa! haha nu kom jag att tanka pa nar Anders gapade lite at de dar tjejerna i Sevilla, om du kommerihag? Sag att du varit en svang i Vasteras, var det kul? Ami var ju stralande pa scen, synd att jag missade det kalaset.

kram / Christoffer

SARA, sa...

Hej! Men hur vet du att Ami var stralande pa scen? Fast det avr hon! Grym.