onsdag, april 19, 2006

Fejk- bacon



Jaha. Nu sitter jag har, pa Holloway Road i Islington och gor ingenting. Egentligen vet jag att jag borde skriva pa min uppsats. Fast det ar ju inget kul. Jag skulle kunna ga till Topshop pa Seven Sisters Road och ta mig en titt pa den har. Fast nej. Istallet ska jag ga till Waitrose och handla en massa god mat. Tankte laga middag ikvall till pojkarna nar de kommer hem efter jobbet. Det finnsett problem, dock. Shayne ater endast fem saker. Agg, fejk- bacon (fraga inte), bagels, artor och pommes. Kanske om jag lagar potatissallad, fejk-bacon och agg. Med artor. Suck.

Igar satt de uppe och vantade pa oss, stackarna. Vi var dock inte ens i narheten av London vid ettiden (da vi sagt att vi skulle komma). Vi hade precis klarat av passkontrollen efter kaotiskt koande pa Luton. Jag hatar Luton. Luton borde inse att Luton ar en liten flygplats och att det inte funkar att ha fem flyg inkommande samtidigt och tre passkontrollorer. Och ingen som haller koll pa en ko utan system. Folk blev som galna. Sarskilt han som var rodare an Nasse (se ovan) efter mer solning an den genomsnittlige britten klarar av. Frugan (inte lika rosa) fick lugna ner den stackars mannen.

I alla fall sa kom vi hem vid tretiden och da lag Shayne och Rehan och sov. Jag hoppas att de inte ar alltfor trotta pa jobbet idag.

Ikvall ar det "Apprentice". Helt klart bast just nu.

Uppdatering: Lanken fungerade visst inte direkt till Topshop- klanningen. Men den var gul.

Inga kommentarer: