torsdag, december 13, 2007

Dilemma

Mitt sista problem for dagen (forhoppningsvis) ar som foljer: en kylvaska med ost levererades till chefredaktoren for en halvtimma sedan. Jag stallde vaskan vid hennes skrivbord. Men hon ar forsvunnen! Vad ska jag gora - ga och vara i vagen for att lagga in det i kylskapet och riskera att se ut som en nyfiken presentplundrare, eller lata det sta framme och bli forstort, for att riskera en " who the hell put this cheese here?"-utskallning?

Vilka problem jag har.

For ovrigt har jag Toni and Guy-stylingprodukter for resten av livet, typ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Du skriver så roligt tycker jag haha! Men nu skriver jag för att vara lite jobbig IGEN *sorry*.
Men jag är klar med mitt förbannade brev (letter of intent), det var svårare än jag trodde. Kan jag mejla dig den så du kan kolla lite bara? Alltså du behöver verkligen inte om du orkar/ har tid. Förstår att assistentjobbet tar kål på dig. Men min mejladress är : zaynab.younis@hotmail. com så kan du mejla mig när du kan.
TACK SÅ MYCKET!!!!!!!!!

Anonym sa...

oj det var från mig ''benas''