måndag, december 10, 2007

t.r.i.s.t.

Vad vill ni ha, goda eller daliga nyheter forst?

Goda nyheterna ar att alla pa Observer Woman ar trevliga, och att jag ska ivag till en Michelinstarbelonad restaurang pa onsdag for att intervjua en kock tillsammans med en av assistenterna pa tidningen.

Daliga nyheterna ar att jag holl pa att do av tristess idag.

Fran tio till halv tva laste jag en tidning.

Fran halv tre till sex stirrade jag pa min datorskarm.

Det finns ingenting for mig att gora dar.

Det ar t.r.i.s.t.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vadå? hur länge ska du vara där då? och vad ska du göra? jag ska spela en låt på min gitarr. pöss!

TenADay sa...

alex: jag ar har i en vecka, och det finns ingenting att gora! Det ar som en semster framfor datorn. kram!

SARA, sa...

oops rakade vara insignad som min assistentvan. vad roligt.