lördag, juli 12, 2008

Hejdå huset



Godmorgon.

Nu har vi flyttat ut. Tre timmar och fem vändor tog det att tömma huset. Sedan städade vi. Klockan nio ringde vi en taxi, som körde oss till mäklaren för att lämna nycklarna.

Hejdå huset.

Nu sitter jag i min säng i Stratford, London. Chat sover bredvid mig, och förhindrar därmed packning. Jag vill packa!

Vi ska nämligen dit de pratar spanska om cirka sju timmar.

Där är jag i två veckor - kanske blir et nåt blogginlägg, kanske inte.

Så länge --- Ni får ha det så bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har det superbra. Sitter på tåget på väg hem från en jättebra helg i Hölick. Jag har nästan bestämt mig för att börja plugga i Uppsala i höst... Läskigt. Men nog kul också. Kram

SARA, sa...

Sofia: Vad skont att hora ifran dig. blev orolig nar ni inte ringde igar. Ohh Uppsala. Maste beratta mer! Nu ska jag tillbaka till poolen... kramis

Anonym sa...

Hej!
Hann inte ringa den där kvällen.SMS:ade dock och önskade trevlig resa...undrar var det tog vägen? Tycker att det är lite sorgligt att ni inte bor i huset mer!
Vi har härligt, massor av sol, plockade en liter smultron igår.
Ni har väl också en massa sol antar jag.Blir kul att höra hur ni haft det!
kram

Anonym sa...

NAMNSDAGSGRATTIS!! puss