fredag, juli 11, 2008

&%$$%^&1289!!!!

Ni vet nar man har en san dar skijobbig dag framfor sig? En uppsats att skriva, en trakig fest att ga pa eller en presentation att halla.

Jag har en san framfor mig. Sov fem timmar i natt. Vaknade av en smarta I handleden; den ar inte van vid att skrubba kakel och toalett och insidan pa skapluckor (!!!) i timtal, verkar det som. Har varit pa jobbet sen atta. Var tvungen att ga in tidigt eftersom jag ska intervjua och fota tre personer klockan tio.

Klockan elva ska jag mota Amie som ar snall och kor vara grejer till forradet dar de ska forvaras till September. Vi har 20 proppfulla kartonger, en gigantisk TV, hyllor, tre bord, tavlor och gud vet vad. Jag vet inte hur stor Amies bil ar, men jag hoppas fem-sex vandor racker. A sa kul.

Sen tillbaka till jobbet fram till fem. Hem, efter det, for att stada det sista och packa ihop det som ska med till London ikvall. In i taxi till var maklare for att lamna tillbaks nycklarna. Sedan stationen och London.

Till pa kopet ar jag illrod i ansiktet eftersom jag ar dum i huvudet och tankte att solarium kunde vara en bra ide sa jag inte ar likblek vid poolen pa sondag.

AHHHH’*&^%^23578er1%**nhd! Som en karaktar i Asterix och Obelix skulle sagt.

Inga kommentarer: