onsdag, juli 02, 2008

Jobbigt

Usch vilken jobbig vecka det har ar. Mitt huvud ar alldeles snurrigt av saker att komma ihag.

Igar var det Den Forsta Seriosa Intervjun.

Idag var jag tvungen att vara pa jobbet halv nio for att ta igen lite tid, och ikvall har jag lovat Emma att modella for hennes internetbutik. Jippi. Vad tankte jag pa? Som hamnd (pa vem, kan man undra) har jag druckit en stor cola och min mage ar nu i storleksordning gravid i fjarde manaden.

Och imorgon! Imorrn ska vi till London och filma fem intervjuer med olika journalister. Kan bli en lang dag.

Pa fredag aker jag till London igen med typ 75 kilo packning och en TV pa ryggen, eftersom att det ar nast sista chansen att fa over grejer till London innan vi flyttar.

Pa lordag fyller Chris ar, vi ska till Heaven. Usch vad trakigt det kommer bli kanner jag.

Sondag, back to Southampton.

A vad DRYYYYGT.

1 kommentar:

Anonym sa...

LIVET SUGER.


Ville bara hänga på din klagan över världen, det är trots allt en av mina favoritsysselsättningar. Att klaga på hur pissigt livet är alltså. Jag är inte ens glad över att fylla år imorn för jag ska spendera fyra timmar på tre (!) olika supersvettiga tåg. Blä.