tisdag, juli 01, 2008

Hönan och ägget

*Jag är busig och skolkar från jobbet*

Har varit på intervju idag. Var jätteroligt. Var inte så värst nervös men lät ändå som en kacklade höna på ecstasy. Fattar inte att det ska vara så svårt att låta lugn och normal. Men förhoppningsvis uppfattade hon det som entusiasm. Eh, svårt att vara entusiastisk - kontoret ligger bredvid Natural History Museum och de har en takterass. Takterass! Att det är 28 grader idag och strålade sol kan bidra något till min lust efter den där takterassen.

I alla fall, känns som att det finns en risk att jag blir kallad på en andra intervju. Då sitter jag verkligen i skiten. Vill jag ha det här jobbet? Vete sjutton. Nu hoppas vi på att jag uppfattades som en kacklade höna, alltså.

*jobbpausen över*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter fett tycker jag (gud vad gangstah jag låter).

Haha. Läser du Kenza? Om inte: Kenza är i Grekland. En natt när hon ska sova ser hon typ ett spöke. Detta väcker självklart stor sympati hos hennes läsare som skriver hundratals kommentarer om hur de också har sett läskiga grejer. Jag skrattade i tio minuter åt den här:

"men gud så obehagligt. jag har med vart med om något sånt, fast då va jag väldigt liten och jag tror att jag va ngn stans mellan sömn och vaken.
men iaf så delade jag rum med min mamma då och hon sov på andra sidan av rummet. jag vaknade någon gång mitt i natten och kollade på henne, och då låg lissebergskaninen på hennes mage och flinade åt mig. eftersom jag va typ fem så blev jag skit rädd och blundade ett tag, sen när jag öppnade ögonen igen så låg lissebergskaninen på min mage och såg hur jäkla glad ut som hälst. jag blir fortfarande skit rädd när jag tänker på det.
det där skrev jag inte för att göra narr av dig eller ngt, det är verkligen sant.
och jag tror på det du såg."

Hahahahahaha. Lissebergskaninen (med två s). Hahahahaha. Haha. Ha.

SARA, sa...

A sarskrivningarna! Humor.