söndag, oktober 18, 2009

A day in the life of Sara

Sandra som skriver Niotillfem har ett aterkommande tema pa bloggen dar hon tar en bild varje timma. Det ar alltid sa kul att lasa, sa idag tankte jag att jag skulle harma. Har ar min sondag.

11.00














Vaknar.

12.00














Jag skriver ett blogginlagg och laser lite bloggar. Brukar lasa syster Sofias blogg, Chats, Hanna Friden, Niotillfem, Bloggkommentatorerna, Blondinbella, Beautifulones, Elin Kling, Underbaraclara, Stinailondon, Alex Schulman och Silverfisken.

13.00














Ater frukost. Tva agg med kaviar.

14.00














Gar och kollar pa skor.

15.00














Koper The Observer och far en gratis latte pa Starbucks pa kopet. Sa jag gar dit.

16.00














Kommer hem och laser min tidning.

17.00















Lagar mat, gronsakssoppa med potatis. Med oskalade potatisar for vi har ingen skalare.

18.00


















Kollar pa Vanner.

19.00















Chat kommer hem och ar social.

20.00
















Kollar pa X Factor.

21.00





















Duschar.

22.00














Fuskar lite. Klockan ar bara tio i. Men jag planerar att lagga mig har och kolla pa film innan jag somnar.

Phew. Respekt till Sandra. Det har var en riktigt utmattande sysselsattning.

8 kommentarer:

Sofia sa...

Bra idé. Jag skulle aldrig orka göra det där dock. Du, jag tycker att du ska komma ihåg hur otroligt bra jag har varit på att kommentera genom åren och kommentera min blogg lite oftare. Så det så. Kram!

Sofia sa...

Haha. Såg precis att du precis hade kommenterat så du kan ju glömma vad jag precis skrev.

SARA, sa...

Jag VET! Far jattedaligt samvete nar jag laser din blogg. Du ar otoligt duktig och jag kan aldrig bli lika bra som du.

Hehe. see what i did there?

Sofia sa...

Haha. Snyggt jobbat.

Jenny sa...

Hallå, jag är lite sårad över att du inte berättat för mig att du blivit befodrad! Ingen berättar någonsin något för mig. Men, men Grattis!

SARA, sa...

Assa, jag tog for givet att mamma skulle ringa och beratta. Dummis. Men ja! jattekul ar det. Inge mera kanka kaffekannor.

alexandra sa...

grattis till jobbgrejen! (här kommer jag och är lite sen.)
och bra grej, typisk kul läsning. min dag, utan klockslag, i ord: opponering hemtenta (då) -> HÖSTLOV (nu) -> fira med pannkakstårta (snart) -> uppsala, västerås, oslo (imorrn och sen). kämpegrejt! kramis

Karin sa...

Jamen du gjorde det bra!
Onskar att jag fortfarande bodde i Bayswater, sa himla mysigt, fusk!