söndag, februari 21, 2010

Londonaventyr

Det basta med London ar att man kan vakna pa morgonen, bestamma sig for att ga pa en promenad och sa vips blir hela dagen ett aventyr.


















Vi borjade i Hyde Park. Chat tog miljoner kort som vanligt.

















Min kamera, som har sina stunder, tog det har fina kortet. Duktig kamera.






















En bra grej med Chats fotograferande ar att han kan ta sana har fina kort pa mig.






















Sen gick vi till Ritz. Forbi Ritz. Med en Pretkaffe i handen.















Och sen Fantomen pa Operan.






















Sen gick vi nanstans pa riktigt! Masala Zone i Covent Garden. Underbar indisk mat. Alla Masala Zones har olika inredning - den i Covent Garden har traditionella dockor overallt i taket. Lite laskigt faktiskt.



Sen gick vi till Baftagalan. Jag var lite mindre glamoros an vissa andra pa roda mattan.















Okej, sa vi gick inte till Baftagalan. Vi rakade ga forbi och vi hoppade upp pa en staty for att se lite. Vi horde folk skrika Mickey Rourke men vi kan inte hitta honom pa korten. Men i princip kan man ju saga att vi sag Mickey Rourke.

1 kommentar:

Jenny sa...

Å.. vad mysigt det låter! Jag önskar att jag hade vart med. Kram