lördag, februari 13, 2010

Tankar om veckan

  • Alexander McQueens dod ar verkligen otroligt sorglig.
  • Har varit allmant hangig, forkyld och oengagerad. Varje morgon har kants som en kamp
  • Varje dag har varit likadan. Jobb till mellan atta och tio, sen bums i sang med en skal pasta
  • Det ar kul att OS har borjat, trots sa sorglig borjan pa spelen. Men nu ser jag fram emot nagra veckor av helt omotiverad besatthet av konstiga sporter som jag aldrig nansin forut brytt mig om.
  • Imorgon ar det Valentines Day. Kanner mig lite 'och?' men Chat och jag ska ga pa bio - trots att vi inte har rad - for att bidra med lite pengar till denna lilla tradition som ingen verkar bry sig om. Eller nat.
  • Jag har lart mig valdigt mycket om kor. Fraga mig vad som helst.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Varför sover kor ståendes?

SARA, sa...

Darfor att de ar stora, tjocka vegetarianer som maste vara pa sin vakt infor rovdjur som vill ata dem!