lördag, februari 13, 2010

Lordag

Chat och jag var pa National Portrait Gallery med nagra kompisar idag. Sjukt mycket folk, vilket var jobbigt, men annars var det lika bra som alltid.

Vi gick till en pub runt hornet efterat och at vad jag skulle kalla en 'latt lunch'. Eller, latt och latt... jag ar ju inte direkt kand for mina halsosamma vanor; en typisk lordagsbrunch/lunch ar snarare burgare och pommes an sallad. Idag valde jag en tonfisksmorgas som man fick serverad med sallad och tortillachips. Kande mig dock valdigt nyttig da de andra vid bordet valde pommes frites med smalt ost pa. Vet inte riktigt vad jag ville saga med det har, bara kanske att engelsman har roliga matvanor. Pommes frites med ost pa. Haha.

Ni far en lite posig bild pa mig tagen har runt hornet. Det ar kallt igen, nara nollgradigt kanns det som. Jag vet att ni har det varre, tro mig, jag tycker synd om er.

Inga kommentarer: