måndag, juni 12, 2006

Hetta

Sitter pa ett internetcafe i 30-gradig hetta. Har precis tillbringat over tva timmar i solen och jag tror att det ar mer an min bleka hud klarar av sa har i borjan av sommaren.

London har varit hett och soligt sedan jag kom hem fran Sverige och jag har bara njutit. De senaste dagarna har vi har forsokt komma iordning i lagenheten, handlat lite basvaror, kollat pa fotboll och svettats i vart heta vindsrum. Lagenheten ar underbar- sa charmig och Saba, Viveka och Justin som vi bor med ar jattetrevliga.

Imorgon borjar jag jobba. Kanns kul, men om vadret fortsatter kommer det kannas tugnt att traska dit pa mornarna. Dock ser jag fram emot att komma in i nagon slags vardag och traffa alla nya arbetskompisar.

Pa onsdag ar jag ledig igen dock och beroende pa vadret blir det antingen picknick i nagon park eller museebesok. Eller sa kanske Rehan kommer over till lagenheten. Vi far se.

Ska forsoka uppdatera sa ofta jag kan, men jag har ingen dator med uppkoppling just nu sa ni (syster!) far ha talamod...

3 kommentarer:

Anonym sa...

det verkar vara varmt överallt nu, vi har 30 grader och det är olidligt här hemma, inomhus. Haha, det är ingen fara, tråkigt att inte ha något att läsa bara!

SARA, sa...

Det skulle tydligen bli lite kallare imorgon. Vore en lattnad med tanke pa att jag nog ska vara hurtig och ga till jobbet...

Frida sa...

kul att du är tillbaka =)