måndag, juni 26, 2006

Veckan som gatt

Det var en vecka sedan jag uppdaterade har, sa jag gor det enkelt for mig och gor en sammanstallning.

Veckans...
...Besvikelse: Fornedringen mot Tyskland.
...Kandispotting: Paris Hilton i svart peruk pa Topshop Shoes, komplett med livvakter och kommentarer i stil med "Yo, come here" (till kompis/assistent) och "That's SO hot" (om sig sjalv i spegeln). Dessutom Paul o'Grady (talkshow-host), Grace (Big Brother) och Jade Goody (Big Brother fran tidigare sasong).
...Brak: Kollegan Kim forsokte skalla ut mig for att inte ha satt pa klisterlappar pa skokartonger. Skrattretande.
...Orosmoment: Att forsoka byta skift pa fredag, da vi ska till Southamtonoch flytta ut pa riktigt.
...Mys: Nar Shayne och Rehan var pa besok pa fredagen. Skvaller, vin och lite mer skvaller. Perfekt fredagskvall.
...Transportmedel: Buss, buss och buss.
...Komplimang: Fran is-kvinnan som ar min chef. Fick berom for att jag har jobbat hart pa lagret.
...Goda handling: Lamnade in ett upphittat travelcard pa Finsbury Park Station.
...Outfit: Mammas gamla svarta klanning med balte i midjan, scarf och mina favvo-wedges. Kande mig valdigt 80-tals elegant. Tack mamma.

Den har veckan innebar loning, en weekend i Southampton och sa jobb forstas.

Inga kommentarer: