tisdag, oktober 03, 2006

Dagens nyhet


















Ni behover inte lasa det har om ni inte vill. Detta ar en lang, trakig, fullstandigt menlos historia. Men jag har inget battre for mig an att beratta den.

Igar sag vi X-Men III, Chat och jag. Den var bra. Sa vi kollade in extramaterialet. Da sag vi en "the making of" tvaan, och jag kande igen en av karaktarerna. Skadespelerskan heter Kelly Hu, och hon var med i Sunset Beach (ni som laste forra inlagget vet att jag har Sunset Beach pa hjarnan). Sa jag gick in pa imdb.com och gjorde en sokning. Och da visade det sig att det ryktas om en Wolverine-film. (Det var slutklammen, sa jag hoppas pa nu pa vilda reaktioner fran mina kara lasare).

Bild hittade jag har

2 kommentarer:

Anonym sa...

oooh wow! jag som ääälskar sånt! hoppashoppashoppas på en wolverinefilm.

SARA, sa...

Trodde val att du skulle bli lite nojd.