onsdag, oktober 25, 2006

Femton saker

Min lista med femton saker att gora idag borjar bockas av. Har haft forelasning, och nu ska jag snart hem en snabbis innan vi har foto i eftermiddag. Vi ska vara i studion idag och fota. Ska bli hur kul som helst. Kronikan fick jag ivag, och jag har forberett mig sa gott det gar infor intervjun i morgon. Ikvall ska jag till London. Har saknat Shayne och Rehan sa mycket, ar i stort behov av topshopskvaller!

Igar kvall var vi och at pizza pa Chambers. Jag at Deli-varianten, med ruccola och skinka. Sa gott. Nu vattnas det i munnen igen. Jag maste borja ata frukost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du förstår inte hur avundsjuk jag är på dig som kan säga att ikväll åker jag till London! Åååh, njut säger jag bara :)

SARA, sa...

Tack, eller vad man nu ska saga :). Jag vet vad du menar!