onsdag, oktober 11, 2006

En larorik formiddag

Klockan ar elva pa morgonen och jag har redan lart mig att lyssna nar man intervjuar, att stavning ar viktigt nar man skriver artiklar, att kolla sa att bandspelaren ar pa och att konsrollerna visst inte hade forandrats sa mycket anda. Oj oj. Vad ska denna eftermiddag bara med sig? Klockan halv fem ska jag ga och lara mig att ta kort med digitalkamera.

Andra grejer idag: maste gora lite Karl Lagerfeld- research. Och ga ut (Icon & Diva) ikvall. Och sa maste jag jaga Rachel Stone pa New Woman som jag ska intervjua. Med bandspelaren pa, forstas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan va roligt det later! har ar man fast(i forsig i london) men med barn som man ska ta hand om. vad heter colleget du gar du? hur ar intagnigsproverna? mvh linn

SARA, sa...

Hej Linn! Just det, var glad over att du har London :)Jag ar fast i lilla Southampton... Det heter heter Solent University, http://www.solent.ac.uk/. Inga intagningsprover, men gymnasiebetyg fran sverige och nagot spraktest tror jag man maste ha. Kram