tisdag, oktober 24, 2006

Klagomal

Ar lite stressad just nu. Tva kronikor vill VLT ha den har veckan, och jag har bara skrivit en. Som ar sparat pa minneskortet som ligger pa datorbordet hemma (jag ar i skolan, sa smart. Namnde jag att vi inte har internet?)

Dessutom har jag ingen att intervjua for en artikel (personen som lovade att stalla upp vagrar att svara i telefonen) jag ska lamna in om en vecka. Och jag ska pa intervju, dessutom. Pa Pop magazine pa torsdag. Sa jag maste forbereda mig for det.

Okej. Nog klagat. To work!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med mycket att göra, då hinner du inte fundera så mycket! När kommer dom ut i pappersform här hemma i regnsverige då?

SARA, sa...

Pa fredag kommer den senaste. Sedan varannan vecka. Hm, sa de regnar hemma. Samma har. Lite mysigt faktiskt.

Anonym sa...

Roligt, ja det är mysigt om man inte behöver vara ute, om man kan sitta inne och kika på en film och äta snacks :)