fredag, oktober 13, 2006

POP

Fredagen den 13:e har borjat bra for min del. Fick ett e-mail fran Anders Knutsen (dansk?) eller nat liknande pa Pop Magzine. Han fragade om jag ville hjalpa till tva dagar i veckan.

Jag avgudar Pop. Efter att ha skickat ivag hundra Cv:s till magazin som Nuts och FHM (Nuts is one of the few men's magazines I do tend to read. I find it witty, and with a realaxed attitude towards sex, trends and the world in general... (YEAH RIGHT)) kanns det som varlden ar pa min sida for en gangs skull. Pop ar ett intelligent magasin med duktiga fotografer och skribenter och alternativt, innovativt mode. Hur som helst, vi far se hur det gar, maste ga pa intervju forst.
Bild hittade jag har

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men, vad kul! Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

oh wow, coolt!

SARA, sa...

Hoppas jag med!