tisdag, oktober 03, 2006

Nagra fragor...

Den har listan har florerat i bloggvarlden, jag hittade en version hos Londonlife.

Var bor du?
Southampton

Beskriv din stil med tre ord
Retro, overdimensionerad, ombytlig

Vad innebar mode for dig
A ena sidan: terapi nar den ar som bast. A andra sidan: ett verktyg, en mattstack, ett satt att lasa av andra manniskor.

Favoritaffar
H&M

Dyraste plagget:
Levis (Red) jeans, tror jag. Eller skinnjackan som jag bytte bort.

Billigaste:
Oj... en vaska eller nagot smycke fran brodet och fiskarna kanske, eller H&M.

Hogklackat eller lagklackat:
Hogklackat

Favoritblogg:
Jag alskar intrigerna hos Engla. Paminner mig om en dalig sapa, typ Sunset Beach.

Vad gor du om tio ar:
Moderedaktor i London eller Stockholm.

Favoritplagg just nu:
Konstigt nog ar det nog en svart langklanning i 80-talsmodell som min syster hade gravt fram ur gommorna i Mammas garderob. Som tur ar var den lite stor pa Sofia. Den aker pa minst en gang i veckan...

Favorit skonhetsprodukt:
Loreal's BUS och en brungra ogonskugga anvands ofta

Favoritsnacks:
Pinnglass for tillfallet...

Jag utmanar Klara att svara pa fragorna!

Bild doive.net

Inga kommentarer: